Ko Samui: comença la platja

S'acabava la nostra estada al nord per dirigir-nos a Ko Samui, la primera de les tres illes del nostre pla de viatge.

A Chiang Mai vam agafar un avió destinació Hat Yai (una ciutat al sud de Tailàndia habitada per bastants malaisis i unes quantes rates...). Per sort vam reservar l'hotel un parell d'hores abans d'agafar el vol. Vam arribar de nit, ens va tocar dormir a la cela 11 del mòdul 3 de la presó de Hat Yai, jeje (ja us ensenyarem les fotos! El lavabo era per morir-se!). Per sort, l'endemà a les 9 ja ens venien a recollir per enfilar cap a Ko Samui.

Arribats amb el ferri vam pujar a un shongtaew (una espècie de pick-up amb sostre i bancs) que ens portés fins a la platja. Vam buscar un hotel sota la pluja tropical i finalment en vam trobar un d'assequible, perquè està vist que a les illes tot és molt més car. Hem estat dos dies a la platja de Chaweng (a l'est).

Ens va deixar fascinats el fet que fos tant solitària quan en teoria és la més turística de l'illa! D'aquesta volem recordar el bany que vam poder disfrutar sota una pluja del tot tropical, el contrast entre l'aigua calenta del mar i les gotes fredes de la pluja, primer contacte amb la platja de pel.lícula!

1 comentaris :

Maria GuillénV ha dit...

A la presó!!!renoi quines aventures!!