Rishikesh

L'últim dia a Kathmandu vam visitar l'estupa més important de la ciutat, i la que té més monos, per arribar-hi vam haver de pujar moltes escales! Després vam visitar la tercera Durbar Square que ens quedava: Patan. I a la tarda vam anar de compres.
L'endemà vam agafar l'avió de Kathmandu a Delhi. Un cop a Delhi vam tenir la sort de comprar els bitllets de tren que ens faltaven per marxar la mateixa nit cap a Haridwar. Hem passat tota la nit al tren, jo (Lourdes) quasi no he dormit pel mal de coll i l'aire acondicionat a tot drap. Ara estem dinant a Rishikesh on passarem els tres pròxims dies. Aquest és el poble on els Beatles hi van viure un mes i van inspirar-se per gravar un disc. És la ciutat del yoga per excel•lència! Passarem els últims dies aquí de relax, avui segurament ens farem un massatge ayurvèdic. Els massatges són barats, 1 hora i mitja, 5 o 7 euros.
Divendres agafem un altre nocturn cap a Delhi on passarem els darrers dos dies de viatge.
S'hi està molt bé aquí però... ja somniem en dormir en un llit decent, en menjar carn i peix, en dutxar-nos amb la boca oberta i poder-nos rentar les dents des de la pica i no des d'una ampolla d'aigua mineral.. jejej.

Apa, ens veiem a la tornada carn arrebossada!